Rozkład dnia
6:30-8:30 | Grupy łączone./ Przyjmowanie dzieci Zabawy dowolne. Zabawy według inwencji dzieci w kącikach zainteresowań, gry i zabawy dydaktyczne. Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco - kompensacyjnym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym. Kontakty indywidualne z rodzicami wynikające z potrzeb. Ćwiczenia poranne. Zabawy ruchowe. |
8:15 –8:50 | Zabawy integrujące Ćwiczenia ogólnorozwojowe, rozwijające percepcję wzrokową, ruchową, grafomotorykę, ćwiczenia logopedyczne. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe. Porządkowanie sali. |
8:50-9:00 | przygotowanie do śniadania |
9:00-9:20 | Pierwsze śniadanie |
9:20-9:30 | Mycie zębów |
9:30-10:50 | Zajęcia dydaktyczne Realizacja wybranych treści programowych. Spacery, zabawy dowolne na świeżym powietrzu, swobodne zabawy w sali, ćwiczenia i zabawy ruchowe. |
10:50-11:00 | Przygotowanie do drugiego śniadania |
11:00-11:20 | Drugie śniadanie |
11:20-13:00 | Odpoczynek Grupa młodsza drzemka. Grupa średnia i starsza słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, wybranych pozycji z literatury dziecięcej. |
13:00-13:15 | zajęcia ruchowe w sali zabaw |
13:15-13:25 | Przygotowania do obiadu |
13:25-14:00 | Obiad |
14:00-14:50 | Gry i zabawy Utrwalanie poznanych w ciągu dnia treści, zabawy tematyczne, konstrukcyjne, ruchowe, ze śpiewem, działalność plastyczna, zabawy dowolne w sali lub w ogrodzie przedszkolnym. Zajęcia z dziećmi o szczególnych zainteresowaniach. Prace porządkowe w sali. |
14:50-15:00 | Przygotowanie do podwieczorku |
15:00-15:20 | Podwieczorek |